Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.
Clientul este informat asupra faptului că, în cazul în care produsele a căror returnare prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, accesorii lipsă, PromoFarm S.R.L. își rezervă dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.
Returnarea produselor se face pe cheltuiala clientului, folosind orice serviciu de transport.
Returnarea banilor se va face prin aceeași metodă de plată folosită la comanda inițială, în cazul în care nu se convine împreună cu clientul o altă modalitate. Termenul de returnare a sumelor este de 72 de ore din momentul primirii și verificării produsului. În cazul comenzilor plătite cu cardul, suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului. În aceste 14 zile calendaristice de la cumpărare, nu sunteți obligat să dezvăluiți motivul nemulțumirii.
Cum pot să returnez un produs?
Pentru a începe procesul de returnare, trebuie să expediați un email la adresa [email protected].
Dacă returul dumneavoastră este acceptat, veți primi pe email sau telefonic instrucțiunile pentru trimiterea coletului. Produsele trimise la noi, fără o cerere de retur în prealabil, nu vor fi acceptate.
Ne puteți contacta oricând pentru orice întrebare legată de retur la [email protected].
Daune
Vă rugăm să inspectați coletul la primire și să ne contactați imediat dacă produsul este defect, deteriorat sau ați primit produsul greșit, astfel încât să putem evalua problema și să o reparăm imediat.